Ida af Larsson

Hate breeds hate.

Publicerad 2009-10-13 17:31:21 i Life,

Ingående info om vad jag ska göra de närmsta dagarna:

Resterande tisdag:
Packa, städa, diska.
Onsdag:
Morgontåg ner till Malmö, sätta upp affischer, dela ut flyers etc, förhoppningsvis träffa min alldeles egna lilla Ernst (Kevin som jag träffade i Gambia), pimpla vin i hotellbaren, mysa med Karin på hotellrummet.
Torsdag:
fortsätta marknadsföra i Malmö, ta tåget till Linköping, smygsupa i vattenflaskor med Karin och Conny på tåget, hoppa på nightlinern till Växjö, sova med Karin på en soffa i en karlbuss.
Fredag:
Vakna i Växjö, gig.
Lördag:
Vakna i Göteborg, gig, bussfesta ordentligt på hemvägen (har faktiskt inte hunnit med det än).
Söndag:
Ligga på soffan i Nyköping och tycka synd om mig själv.

Hur många städer besöker ni i helgen?

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2009-10-13 20:33:21

Åh välkommen till malmö =)

Är det ladys night du jobbar på?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela