Ida af Larsson

Hujeda mig!

Publicerad 2009-10-28 13:13:37 i Life,

Jag har alltid varit en sådan som svurit över de som inte går till tandläkaren. Jag tyckte dom var knäppa som inte la ut lite pengar på att hålla tänderna hela och fina istället för att bara gå och vänta på hål.

Jag har nu gått över till den mörka sidan.

Inte en jävla chans att jag betalar så sjukt mycket för att någon nisse ska glo på mina tänder! My fucking god. Det är helt sjukt dyrt! Nej då tappar jag hellre dom jag har och köper nya fina när jag är miljonär för nu finns det inte en endaste liten chans att jag skulle få för mig att betala flera hundra för en undersökning.

Saker jag ska önska mig i julklapp;
en tandläkarundersökning
presentkort på Hemköp
backup till datorn
en minidator
parfym
presentkort på make up store
en tv med fungerande fjärrkontroll och något lättare i vikt
betald shoppingtur med mamma
extra elkontakter till köket (äventuellt lag de som är trasiga)
träningsdvder
minneskort till mobilen
mer tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela