Ida af Larsson

Kvällning

Publicerad 2009-10-28 19:57:37 i Life,

Tack Stina och Mamma för kommentarerna, det värmer.

En halvtimma till spenderat i telefon med Mats, daten imorgon är ordnad och en Madakväll inplanerad. För er som inte vet vad Mada är så är det en sexa vodka med tranbärsjuice i grogglas, den kom till efter att jag fått Mats förälskad i Comsopolitan. Han beställde i grogglas för att han inte ville verka för feminin men nästa gång vi slog våra påsar ihop så hade dom inte alla ingredienser till drinken så det blev bara juicen och spriten.

Hur gott som helst! Men lömsk.

Man blir pangfull och gör en massa stolliga saker. De bästa fyllehistorierna så som "högen" på en korvkö, puttat okänt folk i snödrivor, skrattat och pekat på rullstolsburna (jag veeeet), magplask på golv, ljugarhistorier, smugit in i Takidas loge, försökt ta sig in i en polisbil, sprutat med brandsläckare, däckning baklänges gåendes i trapp och alla dessa karaokelåtar är alla gjorda under inflytande av Madan. Det finns så mycket som har gjorts på detta gift men det bästa är att det alltid är helt stört roligt.

Jobba ska jag göra imorgon också, muddra folk på Promoe i Linköping. Det kan bli riktigt roligt.

Det finns så mycket saker som jag borde göra förtillfället men det är så skönt att bara få vara hemma att jag inte orkar. Morgondagen kommer att bli riktigt stressig men jag pallar inte att göra saker idag. Jag har ändå tvättat och det är ju bra. Ska försöka ta mig till polisen och fixa pass så tidigt som möjligt (jag siktar på nio men kors i taket om det händer) för om jag gör det så blir inte dagen så farlig.




En stånde Mats och Ida grej; vråla "Weeeeeääöööeee"-sången från Ronja Röverdotter så högt vi kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela