Ida af Larsson

New years eve.

Publicerad 2009-10-20 19:05:23 i Life,

Karin och jag har planer för nyår. Lite tidigt kan tyckas men så länge är det faktiskt inte kvar. Vad det är avslöjar jag inte men det kommer att bli fab!

Ikväll ska jag packa väskan och städa lite hade jag tänkt mig. Vi får se hur det går med det. Spotify har fått för sig att jag är offline... Jag som var så sugen på julsånger. Haha, sådär ja. Jag såg mamma kyssa tomten på högsta volym. Me likey.

Oh, heeeeeeeelga naaaaaaaatt.

Lite knäpp kanske jag är men mysigt är det. Halloweenspex med Karin är fixat också. Man får göra det bästa av situationen så att säga.

Kommentarer

Postat av: Jag den finske.

Publicerad 2009-10-21 00:19:55

Oh, heeeeeeeelga naaaaaaaatt in my ass! Får fan panik på att dom redan säljer JULmust. Snart dansar man väl runt midsommarstången och sjunger små grodorna med tomten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela