Ida af Larsson

On das buss.

Publicerad 2009-10-08 22:51:36 i Life,

Sitter på bussen och försöker bli lite trött men det går sådär. Lyssnar på Slipknot på lite lagom låg volym och dricker vatten. Det är mys. Frågan är om de andra tycker att det är mys med Slippis med det skiter jag i. Så mycket odräglig pop som jag får genomlida under dagarna så kan det faktiskt få vara min tur nu.

Någonstans påväg mot Örebro är vi. Dubbelgig och personalfest imorgon. Jag har ett fucking mission som jag ta mig sjutton ska genomföra och därmed basta. Eller pasta, som dom säger i Italien.

Och jag kanske är lite trött. Humorn verkar inte vara på topp.

Nej, lite DLK och sedan sängen. Förbaskade Julia som var och såg dom ikväll men jag fick åtminstone lyssna lite. Tack hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela