Ida af Larsson

Söndagen

Publicerad 2009-10-11 13:20:37 i Life,

Jag har nog aldrig haft så ont i kroppen som jag har idag. Höger handled gör svinont, jag har blåmärken på axlar och över hela benen, fötterna ska vi inte ens tala om, vänster knä måste nog undersökas och huvudet dunkar som om jag hade druckit rödvin dygnet runt hela helgen. Men det har jag inte. Bara fyra, fem glas vin i fredags som efter alldeels för lite sömn och för mycket jobb gick direkt till huvudet och jag blev knölpackad.

Helt sjukt kul var det dock men 3,5 timmars sömn inför lördagen och dag två var lite för lite. Det gick dock bra ändå.

Lyftskola med Magnus Samuelsson igår. Rätt roligt men framförallt nyttigt. Nu kan jag allt om lyft.

Fick skjuts hem inatt av Peter, monitorteknikern, han skulle till Stigtomta och jag har inte råd att åka tåg från Sthlm till Nypan så jag fick följa med. Ni anar inte hur sjukt skönt det var att vara hemma strax efter två när vi egentligen inte har lämnat location då... Vi pratade om crossar, körkort, branchen och allt annat intressant.

Frukost skulle inte sitta helt fel.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela