Ida af Larsson

Thinspiration

Publicerad 2009-10-06 00:16:53 i Life,

Lite fettdepp pågång känner jag. Kommer inte att lyckas med 10 kg tills på fredag. Ska försöka dra ut lite bilder och sätta upp på kylskåpet som "thinspiration", tänkte iaf dra ett träningspass imorgon. 2,9 kg kvar till 10. Klarar jag av dom tills på fredag så kommer jag att vara jävligt lycklig. Hoppas, hoppas.

Stina; Det kan vara en pejlingsgubbe men dom ringer väl inte på vid åtta om kvällarna? Det är ett konstigt släkte det där.

Nej, en cigg och sedan sängen. Imorgonbitti ska jag äta äggröra och det har jag längtat efter. Tomater och morötter i all ära men lite tradigt blir det att äta det i en vecka. För övrigt så fick jag min första spontana "du har gått ner i vikt!" kommentar i veckan som var. Obeskrivlig lycka.


Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2009-10-06 17:21:20

Här springer de titt som tätt och ilka tider som helst verkar de som. Kul när någon lägger märke till att man gått ned i vikt. Ger dig lite Pepp ;P Lycka till me de sista kilona =)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela