Ida af Larsson

Tråkkväll.

Publicerad 2009-10-11 23:13:33 i Life,

Idag har det varit en riktig tråkdag. Jag har tvättat och suttit framför datorn. That´s it. Har lite svarta moln i hjärnan och dom lär inte försvinna på ett tag. Lät min mobil styra ödet lite och vi får se hur det utvecklar sig.

Just nu känns det som om jag är påväg mot en återvändsgränd. Jag menar, hur gör man för att fixa festivaljobb eller turnéjobb. Hur faan gör man? För det är det jag vill göra.

Nummer ett är nog att skaffa kontakter och det är det jag håller på med under den här turnén men sen då? Hur gör man för att komma vidare?

Det är mycket att tänka på.

Åker till kontoret imorgon ändå. Tänkte inte göra det eftersom jag inte har råd men jag känner att jag måste. Hellre pank och skuldsatt nu med en framtida karriär i sikte än ett normalt och tråkigt liv.

Godnatt söndagsångest, fettdepp och pengaproblem. Vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela