Ida af Larsson

Trööööööööööööööööööööööött!!!

Publicerad 2009-10-14 08:36:00 i Life,

Sitter på tåget till Norrköping och är nästan medvetslös. Som vanligt så kunde jag inte somna inatt. Klockan 05.50 rignde det även någon och väckte mig, jag svarade men personen sa inget så jag ringde upp och då var det typ någon finsk gubbe som sa att han inte alls hade ringt och efter ett tag bad han om ursäkt för att han ringde fel. Förpannade guppjevel.

Ska sitta i Norrköping i en timme och vänta på malmötåget. Det var länge sedan jag satt i den väntsalen. Satt där nästan varje helg för några år sedan då jag var uppe i Sthlm jämt. Men nu är det andra tider så jag tillbringar min mesta väntetid på centralen istället.

Hoppas ingen ska sitta där jag sitter. *håller tummarna*

Victory! Ja, vi stannade nyss i Kolmården och jag sitter inte på min plats för det var en kvinna som hade spillt ut kaffe där.

13 minuter kvar till avstigning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela