Ida af Larsson

Varför?

Publicerad 2009-10-29 11:31:16 i Life,

Varför finns det en oskriven lag som säger att man inte får vara snygg på passkort? Jag försökte le lite när jag var på polisen nyss men då röt kassörskan att jag var tvungen att se neutral ut. Elaka människa, förstår hon inte att man måste dras med detta åbäke i tio år? Som tur är så är vi alla lika fula på våra pass och den som har lyckats med något annat kan vi helt enkelt kalla lögnare.


Nästa sista helgen med Ladies night, helt sjukt. Tiden har gått så fort och jag vill inte att det ska ta slut, samtidigt så känns dessa veckor i kroppen och det ska bli skönt att faktiskt ha lite tid över (säger jag som sitter här och slösurfar). Men, men detta har lätt varit det bästa jag någonsin har gjort.



Andreas med en lånad Ica-pokal som fick bli hans pokal efter en påhittad proffskarriär som volleybollspelare i Tyskland (lång historia väldigt kort).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela