Ida af Larsson

Why?

Publicerad 2009-10-20 14:26:58 i Life,

Jag blir helt knäpp av alla problem med pengar. Jag förstår inte hur dom bara kan försvinna så fort? Fast det blir väl bättre när jag inte har dubblahyror. 167 kronor kvar och tågbiljetten till Sthlm imorgon går på 107 kronor. 60 spänn. Som tur är så har Karin lovat att låna ut pengar till SL-remsa och cigg så jag borde klara mig. Csn på fredag och det kommer inte en dag förtidigt kan jag lova. Har nu även fått reda på att jag kanske kan få skadeståndet men det kan ta ett halvår. Förbannade byråkrati.

Som det ser ut nu så ser närmsta veckan ut såhär;
Tisdag;
Tvätta, packa, städa.
Onsdag;
Sthlm, kontoret, spelning på Alcazar/Nalen, sover hos Karin.
Torsdag;
kontoret, häng på centralen, träffa Magda, den gule till Halmstad.
Fredag;
vakna upp i Halmstad, gig.
Lördag;
vakna upp i Malmö, gig.
Söndag;
vakna upp i Sthlm, tåg direkt till Leksand.
Måndag;
Leksand för marknadsföring, tåg till Sundsvall på kvällen.
Tisdag;
Sundsvall för marknadsföring.
Onsdag;
Tåg hem till Nypan.
Torsdag;
Åka den gule tillbaka till Leksand.

Fy faan. Misstänker starkt att efter denna vecka så är jag helt död. Eller åtminstone helt uppsnurrad på var jag befinner mig i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela