Ida af Larsson

Brunnsgatan

Publicerad 2009-09-07 17:05:03 i Life,

Nu är jag helt flyttad. Städning och papperspill kvar och sedan är jag färdig med Brandkärr. Oerhört skönt. Inte det att jag flyttar från Brandkärr för jag kommer faktiskt att sakna det. Många här i Nypan gillar inte det området men det gör jag. Det är alltid folk ute, barn som spelar fotboll, människor som hälsar och pratar med en. Och hissen... Den där hissen... Det som är spännande med den är att man aldrig vet vad den luktar; urin, alkohol, rök, svett, mat eller något annat trevligt?

Nu ska jag fortsätta att packa upp kartonger och göra fint här. Imorgon är det Ladies night i Sthlm och produktionsrep som gäller. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela