Ida af Larsson

Depp, depp, depp.

Publicerad 2009-09-04 20:52:33 i Life,

Sitter hemma och deppar. Livet är rätt tomt just nu. All energi gick åt i Sthlm på Ladies night idag och nu sitter jag själv i en tom lägenhet och suckar över min fetma. Hurray liksom. Men, men. Jag får skylla mig själv. Suck.

Vad ska jag göra ikväll då?
Maja skulle kanske ringa men det börjar kännas lite sent.

Lägga mig på balkongen och kedjeröka? Nej, det känns inte riktigt konstruktivt.
Packa? Det pallar jag inte, inte när jag är depp.
Ringa Jörgen? Nej, han kalasar och lever vuxenliv med surströmming. Han har inte tid med en depp-Ida.
Titta på film? Kanske. Frågan är bara i vilken låda jag har packat ner alla mina filmer.
Slå mig själv medvetslös och vakna på måndag? Tja, varför inte.

Återkommer när jag är mer pepp, eller mer depp. Kvällen får avgöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela