Ida af Larsson

En regnig dag.

Publicerad 2009-09-22 10:21:34 i Life,

Lite stolt är jag över mig själv. -4.9 kg på 30 dagar. Om jag rapar en gång så blir det nog 5 kilo. En sjättedel av det jag vill gå ner. Så om ett halvår då. Dock är detta totalt utan träning. Jag har inte rört fläsket en centimeter extra. Så ikväll blir det lite spinning för att få bort den där sista siffran.

Det är så jävla kul att inse att det inte är omöjligt att gå ner, tänk en dag kanske det är jag som är snygg.

Jag menar, jag har ju ingen pojkvän så jag måste ju vara snygg...

Nej, nu ska jag städa och sätta på musik på högsta volym. Idag har jag inga jävla tider att passa och det är sjukt nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela