Ida af Larsson

Heartbeats

Publicerad 2009-09-13 13:52:15 i Life,

Det är över. Det är så förbannat jävla slut. Det går liksom inte en gång till. Jag kommer att sakna dig så förbannat och det kommer att göra ont ett tag men nu går det inte mer. Det tog stopp och det finns inget vi kan göra. Vi sprang för långt.

Ja... Han var inte den rätta. Börjar tappa min tro på kärleken. Jag hatar kärleken för att jag är så förälskad i den. Men om tre dagar är det turné och då ska jag bara fokusera på det. Skjuta bort det jobbiga. Fast jag vet att jag inte kan.

Det som är mest tråkigt det är att när ett förhållande tar slut så bryts det inte bara med den andre partnern utav även en familj och en umgängskrets. Det är jobbigt. Förlåt mig.

Dags för frukost och sedan ska jag ta itu med lite jobbiga bitar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela