Ida af Larsson

Hemma

Publicerad 2009-09-20 13:35:11 i Life,

Jag ligger hemma, i min soffa, i min lägenhet, med min katt, med mina saker och tittar på min tv. Ni anar inte hur jävla underbart det är.

Fast samtidigt så är det så tråkigt att inte vara där med alla andra som man precis har lärt känna.

Alla internskämt, radion som man hatälskar, franskan, Karins och mina stadiga vin och choklad picnic strax efter nerrigg vid två på natten, turnébussen där man sover som packade sardiner, dom förbannade Maxburgarna och den extremt opålitliga gpsen. Och allt dreglande efter dansarna... Brudar, deras magrutor är faan inte att leka med.

Idag är det en hel del att göra. Men det kirrar jag. Det gör jag ju alltid.



Ou est le chat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela