Ida af Larsson

Lets knarka

Publicerad 2009-09-14 19:27:44 i Life,

Jag är så fruktansvärt arg just nu. Besviken och arg. Jag hatar dig. Låtsas aldrig mer att du bryr dig om mig. Låt mig bara vara ifred och peta in ens på mig för att kolla om jag är död. Dra bara åt helvete.

Jag vill stänga in mig och kolla på tv och snörvla men det går inte. Det enda som skiller mellan mig och dom är en gardin och den hjälper inte så mycket. Just nu känns det som om det behövs ensamhet. Inte för mycket men iaf såpass mycket så att man lägga av en liten fis utan att få ont i magen för att man försöker få den ljudlös.

Byta lakan i sängen måsta jag göra. Den är besudlad. Men jag ska ändå duscha imorgon så jag gör det då.

Imorgon åker vi till Västerås med Ladies night, så nice. Jag längtar som en liten barnunge. Skönt att få komma bort lite och så.

-3,6 kg sedan avslutet med kolhydrater skedde. Nästan två veckor sedan kanske? Nåja, det är 10% av det jag vill gå ner så det betyder att om 20 veckor så kanske jag ser normal ut. Om man får hoppas iaf.

Ibland blir jag bara så störd på att folk inte verkar tänka. Men skit i det för jag kan tänka åt er. Det är lite så det brukar fungera.

Åt helvete med världen nu går jag hem.

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-09-14 19:51:51

Du är så stark Ida, du klarar allt! Önskar att jag hade din styrka. Du är bäst, glöm aldrig det! Härligt att få se dig i lördags ! Puss på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela