Ida af Larsson

Oh no.

Publicerad 2009-09-29 10:21:47 i Life,

Ulf Larsson är död.
Jag vet, jättekontigt att jag bryr mig om det men han var ännu en som verkligen tillhör min barndom och som alltid funnits där och nu så är han plötsligt borta. Det känns jobbigt att veta att man är så långt ifrån sin barndom att dom som fanns med faller döda ner hullerombuller.

Igår städade jag köket och det var välbehövligt. Nu kan man till och med äta där ute. Dagens schema är att fundera ut ramar till skarpt projekt, betala räkningar och städa vardagsrummet. Måste även kolla om det är idag som jag har tvättstugan.

Vad sjutton är det som bor i min vägg? Jag blir galen på alla ljud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela