Ida af Larsson

Oh yes, my lord.

Publicerad 2009-09-03 14:00:37 i Life,

Idag är det retorik,  coolt. Vi har hållt tal och blivit filmade och nu ska vi tittade på det i klassen. Scary shit. Inget för blyga direkt. Har fått låna Josses glasögon så nu ser jag till och med ansiktena på tvn. Måste gå och kolla upp synen och skaffa glasögon en gång för alla. Kan inte låna Josses jämt. :) Även fast dom matchar mitt hår.

Annars då? Hållt på med flytten en hel del. Packat och donat. Har även hunnit med x antal fyllor. Senast i tisdags. Efterfest med tequila is the shit.

Ska jobba på Ladies Night kontoret imorgon. Ska bli spännande. Hoppas bara på mycket att göra.

Väldigt korta meningar idag. Är lite off. Eller väldigt off. Mensvärk kallas det. Så mycket att jag kräks.


I somras söp Jörgen och jag oss fulla på en bag-in-box på en tisdag
och det var sinnessjukt rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela