Ida af Larsson

Så ja!

Publicerad 2009-09-25 14:14:36 i Life,

Sitter på Spotify och lyssnar på Crazy town, älskade deras The gift of game skiva när den kom ut -99. Verkar som om jag har tappat bort den men som tur är så finns det internet så jag kan få min lilla nostalgitripp iallafall.

Jag har lite långtråkigt för tillfället. Har gjort alla måsten utom två och dom är jag inget pepp på. Men jag ska ta och laga till lite lunch och sedan skriva de förbannade LIA-rapporterna som jag inte har tagit tag i. 




Ibland gillar Malin att pilla sig på bäret bland folk...

Kommentarer

Postat av: mallan

Publicerad 2009-09-26 15:58:52

haha ida då! vad gullig du är som lägger upp denna fina bild :p JAG KAN JU MEDDELA ATT IDA SITTER BAKOM OCH DEN ÄR HENNES ARMAR/HÄNDER!!! haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela