Ida af Larsson

Tattoo

Publicerad 2009-09-24 14:31:57 i Life,

Bra att man får sig en åthuting från mamma för att det inte har bloggats idag...

Nu tatueringstid bokad! Så jävla soft. Så på onsdag nästa vecka har jag fått ännu en älskling på min kropp. Avslöjar inte vad det är än men det kommer att bli fint, sitter och väljer den sista lilla detaljen just nu.

Imorgon åker jag till Sthlm, det är Globen på lördag men det kan vara soft att vara där dagen innan så man slipper åka tåg tidigt på lördagmorgon.

Trött som faan är jag. Vin och karaokekväll med Karin igår spom slutade nere på Tellus. Vet inte hur vi lyckades bli så berusade som vi var med tanke på opeppen som startade kvällen men vi lyckades helt enkelt.

Nu; lyxrökt skinka med bredbar chevré. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela