Ida af Larsson

Thriller

Publicerad 2009-09-29 17:31:32 i Life,

Ibland kan människor förvåna mig, idag hade jag två sådana ögonblick. Positiva sådana men ändå.

Jag är så trött på att städa! Det har varit förjävla mycket i vardagsrummet att göra. Måste dock köpa en bokhylla, jag har för mycket böcker för att den jag har nu ska räcka till. Ikväll ska jag laga dundergod mat, tända ljus och se på film. Hade jag haft ett badkar så hade jag badat men det har jag inte så det struntar jag i.

Hade jag varit jag för bara några månader sedan så hade jag kännt mig förbannat ensam men det gör jag inte. Jag kanske blev vuxen någonstans där. Eller så är jag alldeles för frälst av chic-lit...


Bridget och jag en gång för länge sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela