Ida af Larsson

Bra vänner.

Publicerad 2010-08-24 22:46:11 i Life,

Fina vänner kan man hitta på alla möjliga platser. Till exempel i Borlänge. På fredag så ska jag på konsert med en utav dem. Henrik Berggren (Broder Daniel sångaren) spelar i Norrköping och Teresa fixade pressackreditering så att jag kan haka på. Sweet. Hon sa att jag kunde recensera och jag vet inte om hon menade allvar men om så är fallet så får jag det publicerat på www.musicstage.se vilket är sidan som Teresa driver. Sjukt kul. Jag har väl aldrig riktigt fallit för Henrik Berggren men han är faktiskt rätt kult så det ska bli intressant att se.

Imorgon ska jag stanna i en stad hela dagen, jäklar vad skönt det kommer att bli. Jag är faktiskt lite trött på att flänga runt när det faktiskt inte leder någonstans. Som tur är så har jag iaf bra musik på vägen.

Just det, det blir antagligen Skogsröjet på lördag. Dissar det på fredag eftersom banden suger, jag ska på konsert och jag tydligen ska jobba förskola klockan 06 på lördag. Men det får bli jäkligt stressigt på kvällen efter jobbet och ta sig direkt ut till Rejmyre för att se bästisen kicka ass i Dawn of Silence.

Kommentarer

Postat av: Teresa

Publicerad 2010-08-30 13:21:59

Jag skämtar aldrig om musicstage. ;) och du får gärna skriva igen, och igen och igen. Bra skribenter växer inte på träd.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela