Ida af Larsson

Dead end

Publicerad 2010-08-29 18:50:39 i Life,

Ännu en helg är över och den har varit helt okej. Spelningen i fredags var underbar, jag är egentligen inget Broder Daniel fan men vilken stämning! Natten var otroligt vacker och livet kändes lätt att leva efter att ha sett Henrik framföra BD-hits på en ihopsnickrad scen med presenning som bakgrund.

Hann sova några få timmar innan jag tog mig upp klockan fem för att jobba nio timmar på Fasetten. Jag var rätt slut i huvudet och gick på lång morgonpromenad med ungen i barnvagn. Kände mig som en ung mamma och det var rätt soft, dock kommer det inga kids förrän om tio år. Punkt.

Åkte direkt till Skogsröjet där min älskade Mats väntade med Madan. Det var en sjukt rolig kväll, sådär lagom mycket urspårningar, lera och musik. Åkte hem till Elli istället för att tält i spöregn vilket känns rätt smart i efterhand. Vi hade morgonmys i soffan imorse och filosoferade kring detta släkte kallat män. Kan väl inte direkt säga att vi kom någonstans och vår "referensgrupp" var inget vidare på att besvara våra funderingar kring varför karlar är så svåra.

Nu är jag hemma i Nyköping och softar. Har inget speciellt bokat i veckan förutom en hemlig grej på fredag eftermiddag. Älsklingen Julia kommer upp från Malmö imorgon och flyttar in hos mig på onsdag för några dagars boende. Det kommer bli mysigt att ha en vän runt sig ett tag.


Johnossi - Dead end. Sjukt bra.

Kommentarer

Postat av: "referensgrupp"

Publicerad 2010-08-31 23:03:55

Haha vi va väl inte så jävla svåra? Jag hade för mig att jag hade ett par några rätt bra svar!? Men va kanske bara fortfarande lite på lyset...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela