Ida af Larsson

Fireside

Publicerad 2010-08-31 14:54:29 i Life,

Ikväll blir det Norrköping med brudarna. Jag, Isa, Lisa, Julle och Maja tar en roadtrip för att spana in Rasmus filmer (Crazy picture). Det kommer nog att bli supernajs. Bilen går om en och en halvtimme och jag ska hinna göra mig lite snygg innan dess.

Annars så går jag mest och väntar på fredagen, det är liksom lite på det som det hänger. Framtiden. Eller snarare min överlevnad. Och så saknar jag Sthlm. Nu har jag verkligen kommit fram till på riktigt att det är där som jag hör hemma, det är inte bara som jag vill.

Måla naglarna och titta på ett avsnitt av sex and the city får bli uppvärmingen inför ikväll.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela