Ida af Larsson

Fredag.

Publicerad 2010-08-27 15:05:37 i Life,

Helvete vad jag har cyklat dessa dagar. Jobbpassen som har haft har legat i Viggestorp och på Profilen (Finspång) och eftersom mamma bor på Tegelbruket så har det varit djävulusiskt tungt att cykla.

Idag ska jag packa och se på konsert. Packa eftersom jag ska jobba 6-15.30 imorgon och måste åka direkt till Skogsröjet efter jobbet eftersom jag ska vara där senast 16 för att kunna plocka ut mitt gästpass. Förstår inte riktigt hur jag ska kunna orka med att festivala imorgonkväll och även sova i tält (wtf, det är stört kallt!) men det går säkert bra med lite Mada i kroppen.

Två timmar kvar innan bussen går mot Norrköping så det kanske är bäst att sätta igång med packning. Måste även få ihop all packning till Nyköping eftersom jag åker direkt efter Röjet mot hemstaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela