Ida af Larsson

Hemma

Publicerad 2010-08-16 21:16:34 i Life,

Efter två veckor på Kulturfestivalen varav en och en halv på diverse soffor/hotellrum/tältsängar så är jag hemma. Känns rätt trist faktiskt. Nada work framöver och i en stad där jag har två vänner (men vilka underbaringar sedan!). Men varför vara så när jag har andra saker att se fram emot?

Avslutningsfest med festivalen på onsdag, spelning med KarinHUGO och Augustifesten på lördag och sedan filmfest och klassisträff i Sthlm på måndag. Hur skulle jag ha tid med ett arbete när jag har så roligt? Jag har det så roligt på jobbet att jag idag satt kvar fem timmar vid matrialboden med Tord och snackade skit. Missade fyra tåg och en hel eftermiddag av städning hemma. Jag har verkligen jobbat med ett dreamteam denna vecka, på alla sätt och vis.

Puss på er, nu ska jag snart nanna så att vi kan göra en dag av morgondagen också.

Kommentarer

Postat av: Julia Skåne

Publicerad 2010-08-16 23:35:26

Du är så gryyymma! Gud vad jag saknar dig, ska bli så kul att se dig! PUSS!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela