Ida af Larsson

Ikväll?

Publicerad 2010-08-20 12:50:45 i Life,

Jag vet inte om jag ska åka till Finspång eller inte ikväll. I Finspång så jobbar både Elli och Malin och vilka hänger man med då utan att det känns otvunget? Det är inget roligt på Augustifesten ikväll heller. I Nyköping är det Typ en Festival (den heter faktiskt så) och ikväll så spelar Loke vilket kan bli bra. Han är grym men jag är inte sådär överpepp på att gå och se det ensam. Imorgon spelar ett band som jag väldigt gärna vill se, In Benny we trust. Men då är jag nog inte kvar.

Haha, hittade två låtar från Tjenare KungenSpotify när jag letade efter "Det här är mitt långfinger" med IBWT. Guld värt.

Idag är jag sjukt hungrig och sjukt pank. Matintag de senaste tre dygnen är inte så kartigt;
en kebabrulle
tre mackor
tre stekta korvar

Blä. Jag är inne i en period när jag inte alls är sugen på något. Jag är hungrig som en varg men jag vill verkligen inte äta. Jag mår bara illa av att tänka på mat. Jag önskar att man kunde ta ett matpiller om dagen istället så att man slapp äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela