Ida af Larsson

Jorå-

Publicerad 2010-08-24 14:33:14 i Life,

Varför har jag flyttat till typ den enda kommunen i hela Sverige som inte tar in förskolevikarier utan minst barnskötarutbildning? Jag kan lova att jag är bättre än 80% utav dom men icke då. Va faan. Jag hade ju verkligen räknat med detta. Nej då, istället så har jag fyra vikjobb denna vecka i Finspång. Jag har ju flyttat därifrån, for crying out loud.

Ljuset blir bara svagare och svagare och Malmskillnadsgatan verkar nästan vara det enda alternativet kvar.

Eller kanske att ligga med Kungen och sedan utpressa honom? Hursomhelst så är jag i Nyköping nu och har bara Fångarna på fortet ikväll att se fram emot.


Miike Snow - Animal
Nutidens musikdrog.
Detta är en liveversion som kickar ass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela