Ida af Larsson

Läsa, läsa.

Publicerad 2010-08-30 10:05:10 i Life,

Skrev en recension på spelningen i fredags som är publicerad på Musicstage. Här hittar ni den. Keep in mind att jag skrev den igårkväll när jag var rätt sliten. Nåja, lite nöjd är jag.

Ligger och lyssnar på Kid Cudis album (man on the moon) och nya singel - Erease me. Ju mer jag lyssnar på honom ju mer inser jag hur otroligt musikaliska hans låtar är. De flesta förknippar honom säkert bara med Day'n'nite i Crookers remix men om man tar sig tid att lyssna på Pursuit of happiness, Erease me och Soundtrack 2 my life m.fl. så kan man se fler sidor till denna artist.


Kid Cudi
Han är rätt lik Adam Tensta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela