Ida af Larsson

rovdjur.

Publicerad 2010-08-30 22:09:31 i Life,

I somras när jag var i Finspång så lyssnade vi en del på Bandit, där spelades en låt som alla hatade men som jag diggade stenhårt. Ingen visste riktigt vilka det var men på Röjet i lördags så insåg jag genom min alkoholdimma att det var Raubtier som stog på scenen som hade denna fina låt. Det är en väldigt speciell grupp kan man väl säga... Det är industrimetall från Haparanda, Rammstein fast på svenska typ.


Raubtier - Världsherravälde.
Jackie Ferm är med och Bingo Rimér har gjort videon vilket är kul för det går emot texten en aning...
Andra bra låtar med karlarna är Kamphund och Doberman för att nämna två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela