Ida af Larsson

All of us food.

Publicerad 2010-06-22 22:46:11 i Life,

Idag har det varit en riktig sommardag. Vid lunch så drog jag, Malin och Wincent iväg till Lien för att sola och bada. Vi snackade lite skit, åt jordgubbar och rökte lite för mycket cigg. Precis som det ska vara. Åkte till Babylon och åt kebaben som jag har suktat efter i flera månader. Mums. Jag är ledsen men inget slår Babylons kebab. Sedan hade jag ett möte på sommarjobbet, dvs mitt vanliga sommarjobb på förskolan men det är bra att fräscha upp minnet lite och få schema på papper.

Efter det drog vi ut till Doversundsbron med Micke, Otto, Kobbe och Sivert (nu låter det som vi har gubbnamn i Finspång men dom heter Ottosson och Sivertsson and that's why) för att titta på när dom grillade. Det var helt sjukt varmt! Men roligt. Jag älskar sådana dagar. När man bara är och livet doftar sjö och sommar.

Nu ska jag ta mitt dunkande huvud, mina myggbitna axlar och mina blåsfyllda fötter och krypa ner i sängen för att titta på Sex and the city. Imorgon ska jag på spa och det kunde inte komma lägligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela