Ida af Larsson

En helt fantastik grej.

Publicerad 2010-06-01 19:33:50 i Life,

Jag vet inte om det är pga medicinen men jag har varit helt klubbad de här dagarna när jag vaknat om morgonen. Dock har jag inte haft ett enda ångeststing nattetid vilket annats brukar vara en regel. Fast sedan vet jag inte om det bara är en bra period just nu. Vi får väl se.

Idag har jag jobbat med Arvika, städat och tagit en promenix med Julia och Annie. Vi gick till hamnen i maklig takt och käkade sedan en gigantisk glass var. Så duktiga var vi... Men gott var det. Nu har jag hetsstädat lite och så fort som jag är klar med toan så ska jag skriva en genomförandeplan i detalj över Arvikafestivalen. Herregud. Men det blir säkert jättebra.

Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2010-06-01 22:30:43

Den var FETT värd alla miljoner kalorierna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela