Ida af Larsson

Shit

Publicerad 2010-06-04 20:50:12 i Life,

Jaaa...

Man skulle ju kunna säga att jag är rätt så slut. Klockan tre inatt så körde jag iväg de sista tappra efterfestarna och stupade i säng. Tjugo över sju ringde Peter och undrade vart jag var... Vi skulle ju samåka till Sthlm och Talang. Jag var så jävla packad när jag vaknade och rusade ut på tre röda. Sedan däckade jag i bilen. Jag minns knappt förmiddagen för att jag bara vinglade fram och gjorde det jag skulle. Fast ingen verkar ha insett hur jävla dålig jag var. Tur att jag är en sådan fräsching... I gårdagens smink och frilla.

Nej usch. Gårdagen var helt magisk men faan vad jag kommer att sakna alla mina älskade klasskamrater. I love you.

Nu ska jag ta en rök innan det är dags att bli lite seriös och styra musik på Talangs finalfest. Soooooft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela