Ida af Larsson

Trött

Publicerad 2010-06-06 20:41:18 i Life,

Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag planerade allt det här... När skulle jag hinna ladda upp batterier? Igårkväll var det spelning i Norrköping vilket var sjukt roligt men jag hade vrkligen behövt den dagen till att bara ligga still och samla energi. Imorgon tar jag en väska och flyttar till Sthlm för två veckor. Två veckor i huvudstaden i Midsommarkransen precis innan midsommar under firandet av prinsessbröllopet. Nu kör vi übersvenskt.

Jag är ledsen men jag måste bara gå och dö lite på soffan tillsammans med lite Scrubs. Imorgon klockan 17.30 påbörjas min tredagar långa tjänstgöring som logevärd på Skeppsbron under Love2010. Förstår ni inget? Jag förklarar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela