Ida af Larsson

Vive l'Algerie!

Publicerad 2010-06-24 11:48:17 i Life,

Idag i Aftonbladet stod det en artikel om att det var tumult i Paris för att Algeriet hade förlorat mot USA i VM. Det kan jag lätt tänka mig med tanke på att det var helt insane när Karin och jag var där och dom vann en match mot Egypten. Jag hade vekligen inte velat vara på plats när de förlorade.

Idag så ska jag, Helena, Malin, Wincent och Helenas norska karl Yngve (han har icke lusekofta) åka till Bergs slussar och steka. Det är en etapp strax utanför Linköping vid Göta kanal för er icke-östgötar. Jättefint. Fast jag kommer antagligen bara att ligga och dregla över alla seglarhunkar. Seriöst, jag har varit singel alldeles för länge. Snart börjar jag att gå igång på träd så illa är det.

Ikväll ska jag även packa till Borlänge, tjohoo! Jag längtar så att det gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela