Ida af Larsson

Bourlanche (Jay Z's uttal på Borlänge)

Publicerad 2010-10-03 22:44:53 i Life,

Det var jättekul i Borlänge. Först träffade jag som sagt Emilia i Sthlm, vi lunchade och snackade om vad som hänt senaste året och skvaller från Finspång. Tog mig sedan till Alvik och mötte upp Teresa, Lina och Stefan för att bila till Borlänge. Jag sov som en liten gris. Väl där instalerade vi oss på vandrarhemmet och piffade till oss.

Asrolig fest, det var segt med alkoholen efter en gudomlig bufé men frammåt tolv så brakade det loss. Fick även träffa på vår fina Rockbjörn som P&L vann för några veckor sedan för årets bästa festival. Det slutade med att vi vid fyratiden knatade ner till Dalälven som låg precis bakom vårt hus för att bada, efter att vi doppat tårna så insåg vi dock att det var en ganska dum idé så alla stupade i säng istället.

Idag så har vi haft en sådan där rolig bakisdag där man är lite knäpp, mår lite illa men är glad åt livet.

Imorgon så gäller det, första dagen på två olika jobb och förhoppningsvis ett besked om att jag har fått ett tredje jobb. Det ena jobbet imorgon är inte så farligt, ska ringa en massa samtal och dubbelkolla så att folk dyker upp i Nynäshamn i helgen där jag ska jobba som projektledarassistent. Mycket nu. Men helt otroligt skönt.

Dags för sängen och en ny bok av Marian Keyes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela