Ida af Larsson

Damaged goods.

Publicerad 2010-10-12 19:23:38 i Life,

Jag är så fruktansvärt trött. Heldag på jobbet idag samt övertid på det och jag är helt slut. Jag vill verkligen gå och lägga mig nu men det är lite väl mycket panschisvarning på att lägga sig innan nio. Sjuk har jag blivit också, antagligen ingen feber men är superförkyld i övrigt.

Jag har förövrigt klippt av en halvcentimeter på mina naglar men de är fortfarande långa. Som notorisk nagelbitare så är jag mäkta stolt.

Simpson Halloween special på tv, måste rikta uppmärksamheten ditåt.

Kommentarer

Postat av: Elli

Publicerad 2010-10-12 23:39:36

Då var det ju en himla tur att du fick språka lite med mig, än är det långt till pensionsålder vännen! ;) Finns det risk för att du kommer drömma om mig nu igen? :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela