Ida af Larsson

Helgen

Publicerad 2010-10-19 17:26:17 i Life,

Ja, kanske borde berätta om helgen?

Jobba som sagt på Ladies night fredag-lördag och fredagen blev lugn. Efter lördagens gig så kom vi dock fram till att det skulle firas och halv tre så korkade vi upp vinet och begav oss till Patricia (en "nattklubb" på en båt som stänger 05 i Sthlm). Väl där så gick Karin och jag upp till "övre däck" som fick komma att kallas för kabyssen resten av kvällen. Vi träffade på två trevliga snubbar som bjöd på det mesta i baren och vi hetsdrack. Det var helt sjukt trevligt där uppe och dit får det lätt bli fler gånger. På Patricia har jag nekats inträde två gåner tidigare p.g.a. åldersgräns men i lördags så var det bara 23 och då kom vi in. Vi drog hem till Karin på efterfest vid sex på morgonen och köpte folkisar som vi smuttade på.

Sjukt rolig natt och dagen efter spenderade jag lite tid på centralen med fina Sofie, ramlösa och tankar kring framförallt karlar (ovanligt).

Ursäkta mig men jag måste ta tillbaka min åsikt om att Daniel Adams Ray är tråkig. Gubben i lådan är briljant!

Just det, slängde en tjock plåtdörr över mina egna fingar i lördagsnatt och nu är min misstanke stark om att vänster ringfinger har en spricka i benet. Ja, vad säger man? Jag är inte förvånad...



Jag vill hylla denna dag med en oerhört vacker bild på den vän som har
stått mig närmst i flest antal år (12 år).
Hon heter Eriksson, Lill-Erik eller bara Erik (hennes mamma hävdar dock Emma),
och hon brukar vara snyggare.
Foto: Wincent aka. en annan Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela