Ida af Larsson

Jesus.

Publicerad 2010-10-28 22:01:45 i Life,

Jobbade till 19 idag. En bra men väldigt lång dag på jobbet. När jag väl kom hem så stod det ett rosa blommogram utanför dörren, underbart! Det var en jättefin buket från en väldigt fin människa och jag blev väldigt glad. Nu står dom i min alldeles för dyra märkesvas som aldrig innehåller blommor. Men fint är det.

Precis när jag kom innanför dörren så ringde jag Lisa som var ute och brummade med Maja som tog körkort idag, dom var utanför mig så jag sprang ner och vi tog oss en sväng till Max för att fira hennes körkort. Kom hem efter cirkus en timma och la då upp en recension på nätet (här hittar ni den). Nu är klockan tio och jag är precis färdig med det. Planerna idag var att storstäda mitt råttbo till bostad men vem sjutton orkar det såhär sent? Kanske stannar i Nypan imorgon och donar här hemma men jag vet inte än. Ska till Finspång på lördag iaf för att fira Elli.


Den alltid så glada Maja och Julia som i vanliga fall har en hals.
Puss på er mina bruttor!

Kommentarer

Postat av: Julia Skåne

Publicerad 2010-10-30 15:16:50

Puss right back at ya!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela