Ida af Larsson

Jul

Publicerad 2010-10-20 11:09:20 i Life,

Nu har min julkänsla börjat infinna sig. I förrgår blev det jullåtar för första gången (Tommy Körberg) och jag har börjat planera hur jag ska julpynta. Fast jag har inte så mycket pynt, en minigran, en adventsstjärna och lite glitter typ. Det som är mysigt i år är dock att jag kommer att få vara med om ett luciatåg och en julavslutning i kyrkan med jobbet, så fruktansvärt mysigt! Åh, vad jag längtar.

Håller på att tvätta men det är en kamp emot klockan för att hinna innan jobbet. Jobbar 13-16 idag och det blir nog bra. Ska dock byta om från min "städrock" från 60-talet och sätta på mig vanliga kläder. Känner för lite rolig makeup idag också. Vi får se vad det blir.


Förra julen med småkidsen.
Jeremhia, Tomten, Mattheus och Kaiya.
Jeremhia var lite förbryllad över den röde mannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela