Ida af Larsson

Måndag

Publicerad 2010-10-11 20:14:32 i Life,

Ja, det som hände i torsdags var alltså att vi krockade. Jag ville inte skriva det då eftersom jag inte hade pratat med mamma om det och hon bara skulle ha blivit alldeles för orolig.

Vi körde på motorvägen mot Nynäshamn när vi kom över i fel fil och en bil bakom körde på oss. Allt gick bra med alla, vi blev bara väldigt chockade. Bilen fick lite stryk men det hade kunnat gå väldigt mycket sämre så vi är glada att det blev som det blev när vi ändå var tvungna att krocka.

Helgen har varit bra i övrigt. Kidsen var snälla (har jag sagt något om att det var en upptakts konferens för elevråd/elevkårer i hela Sverige? Annas så vet ni det nu) och det var riktigt roligt att jobba med Michaela igen. Hon var projektledare och jag projektledarassistent.

Idag så var det tillbaka till särskolan och ännu en ny klass. Sjukt kul. Jag älskar verkligen alla ungarna och jag blir glad i hjärtat när man ser framsteg i relationer till dem och när man inser att man förstår dem efter så kort tid. Imorgon så börjar jag 6 och ska öppna själv för första gången så lite nervöst är det men det ska nog gå bra.

Jag tittar på sommarpratarna och tänker göra så i 45 minuter till för att sedan inta sängen och min bok. Just nu läser jag en sådan bra bok att jag varje morgon när jag går upp längtar tills jag ska lägga mig igen och få läsa mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela