Ida af Larsson

The past

Publicerad 2010-10-27 21:00:58 i Life,

Läste igenom föregånde års oktobrar (ja, oktober i plural) och insåg att jag var sjukt mycket bättre på att blogga förr. Jag vet inte varför det är då. Dålig inspiration, inte så mycket som händer eller brist på tid?

Nu fick jag ju bara prestationsångest...

Min snygga, halvnakna granne har skaffat flickvän. Nedrans.

Jag fick förövrigt ringa och ljuga lite igår. En polare hörde av sig för att hans ex skulle flytta iväg med deras barn och han ville att jag skulle kolla upp när hon sa upp lägenheten. Så jag ringde ett samtal, låtsades vara exet och lekte lite privatdeckare. Kul grej. Det bästa är ändå att han ringer mig för att han antagligen tycker att jag är bäst på att ljuga. Ska jag ta det som en pik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela