Ida af Larsson

Tisdag

Publicerad 2010-10-19 10:57:19 i Life,

Jag är så otroligt trött om dagarna nu. Jag antar att jag jobbar mer intensivt än vad jag är van vid och kroppen inte riktigt har lärt sig än. Nu i helgen är jag åtminstone ledig. Visserligen spelning på lördag men annars så.

Hade öppning imorse på skolan och börjar jobba fritids klockan 13 igen. Har idag hunnit se de senaste två programmen av Kungarna av Tylösand som jag hade missat. Jag är helt övertygad om att Rang kommer tillbaka i nästa avsnitt. Rooooligt. Ska nog städa lite nu innan jag drar tillbaka till skolan. Imorgon så har jag flertalet papper som ska skickas iväg och två recensioner som ska skrivas.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela