Ida af Larsson

You're my butterfly.

Publicerad 2010-10-13 11:07:03 i Life,

Crazy town från Spotify. Coolt.

Kan ha ätit världens äckligaste frukost. Hittade havregryn i en påse så jag blandade det med vatten och salt och ställde in i micron för att göra gröt eftersom jag inte har något bröd eller annat frukostmaterial. Jag trodde seriöst att jag skulle kräkas när jag smakade på det för det smakade så salt och degigt att det var fruktansvärt. Fick en snilleblixt och slängde i russin och honung för att det skulle gå att äta. Utav någon självklar anledning så smakade det då ännu mer förjävligt men eftersom det var det enda jag hade så var det bara att hålla för näsan och försöka svälja stora klumpar så att det skulle ta slut snart. Nu har kväljningarna lagt sig men det var nära ett tag där.

Har haft en riktig slapparmorgon/fm eftersom jag är ledig fram tills 13. Läst ut min braiga bok, legat på soffan och försökt intala mig själv att det inte alls behövs städas. Det går sådär men tanke på att mitt diskberg snart kommer att invadera sovrummet/toaletten/garderoben och alla andra vrår i lägenheten. Det kanske är bäst att faktiskt städa lite idag? Hinner jag med en halvtimme bara så har jag åtminstone gjort något konstruktivt.



Malin och jag, något på lyset under en kväll i somras som slutade legendariskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela