Ida af Larsson

Flashback

Publicerad 2010-09-07 23:29:31 i Life,

De senaste tre dagarna så har jag hängt alldeles för mycket på Flashback (det som har förkortningen FB, det är INTE Facebook, n00bs). Nu känns det som om jag har läst varenda tråd. Blääää. Så därför passar jag på att skapa en massa trådar så att jag får något nytt att läsa. Min första tråd som jag skapade fick ändå över 40.000 läsare på en och en halv vecka innan någon tråkig moderator föste in den i en allmän tråd.

Senaste tråden har ändå 150 läsare på en halvtimme så den kan säkert bli bra.

Men nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa det obotligt tråkiga boken Kjell av Kjell Eriksson. Köp inte den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela