Ida af Larsson

Tooooooorsdag

Publicerad 2010-10-01 00:07:13 i Life,

Det blev en sväng till Rockbaren för att hälsa på några vänner, vissa fullare än andra. Trevligt som sjutton men jag tog mig i kragen och begav mig hem tidigt eftersom jag har en arbetsintervju och ett jobbpass att klara av imorgon. Det där jobbet som jag verkligen inte skyltar med att jag har men som åtminstone ger pengar.

Annars? Jodå. Jag överlever. Ser fram emot lördag då jag ska på en fika med världens mest saknade Emilia, hon som faktiskt är den största anledningen till varför jag befinner mig i och älskar musik/eventbranschen. Sedan bär det av mot Borlänge för kick out med Peace & Love festivalen. Det kan nog bli riktigt jävla bra.

Idag har jag gjort en ny spellista med mest 60-tals musik. Jag älskar det som faan, dels för att jag är kär i hela årtiondet och för att många av låtarna var en del av min barndom. Därför så tänker jag bjuda er på en av dessa låtar;


Herman's Hermit - Bus stop

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela