Ida af Larsson

Dregel

Publicerad 2011-02-24 20:43:56 i Life,

Jag är jättetrött idag. Hade middag hos mig igår och det blev rätt sent, låg och läste ett tag och gick sedan upp vid sex imorse. Efter jobbet så tog jag mig till AK för att jobba mitt sista pass som ordinare på fritidsgården. Väldigt tråkigt men samtidigt skönt att inte ha det fast längre. Imorgon får jag hoppa in och börja jobba sju eftersom en av kollegorna har blivit sjuk. Men, men.

Längtar sjukligt mycket efter att börja träna. Jag och Lisa ska (någon gång när vi lyckas synka våra almanackor) börja på Friskis & Svettis som de tanter vi är. Imorgon är det löning och det är obeskrivligt skönt!

So long MoFos.


Såhär ser det ut på AK...
En Ida som sörplar nudlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela