Ida af Larsson

Saknade blogg!

Publicerad 2011-07-21 13:25:41 i Life,

Okej. Nu räcker denna ondsinta paus från bloggen. Jag har saknat dig. Puss, puss, puss!

Nu är det juli och jag har semester om två dagar. Det har hunnits med att jobba lite festival på Peace & Love och Sonisphere och jag har blivit sambo. Det var liksom bara onödigt att hålla på och vänta.

Jag ska försöka återgå till att blogga på denna adressen, jag saknar den. Det låter ju knasigt men bloggen är en del av mig och den har varit så i fem år så det är väl inte så konstigt...

Ja. Trevligt att ses igen och nu kör vi!



Min älskade Malin har hunnit fylla år också.
Då såg det ut såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela