Ida af Larsson

Born this way!

Publicerad 2011-03-23 11:43:21 i Life,

Jag kan inte hjälpa det, jag gillar verkligen Lady Gagas nya låt. Den är fierce!

Igår så dök världens finaste norrlänning upp hos mig och vi tittade på film och hade det gött. Han åkte imorse och det var härligt att få spendera en vardagskväll tillsammans. Var inte så sugen på att gå upp ur sängen imorse kan jag lova...

Veckans planer;
Onsdag: skolan, handla mat, promenad.
Torsdag: skolan, möte på nya jobbet (brejkar det snart), dona i köket, packa.
Fredag: skolan, bada, inhandla nya vårskor, bio i Norrköping/innebandy i Linköping/soffhäng i Finspång/whatever.
Lördag: sova, sova, sova, dega, dega, göra något kul.
Söndag: sova ännu mer, innebandy, åka hem och längta till nästa helg.

Ja. Det var väl det. För övrigt så har jag och Robban (kollegan) fått världens bästa idé. Men det får vara hemligt fram till i höst eller så.

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2011-03-24 20:21:35

Robban har alltid bra idéer och får fart på dem också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela